الثلاثاء، يوليو 13، 2010

انا عندي مدونه..!!

اكتشف اني منذ اكثر من سنه لم اكتب علي المدونه لا اعرف سبب محدد ولكني اشتقت للكتابه رغم اني مازلت اكتب ولكن علي الورق بالقلم الرصاص اعشق الكتابه بالقلم الرصاص واحب صوت القلم علي الورقه ولكني عندما دخلت احدي المدونات تذكرت اني امتلك واحده و تخيلت شكلها في ذهني لم ادخل منذ كثير لابد وان التراب احاط بها ربما لم يعد احد يدخلها ربما العناكب سكنتها ولكني قررت ان انظف كل ذلك وتعود كما كانت البستها شكلها الجديد ولكنها غاضبه مني لتركي اياها ولكني وعدتها بأن اعود لها ولكن ليس بشكل دائم ولكني سوف اعود ربما اقنعتها وربما لا ولكني حقا سوف اعود.......

هناك 4 تعليقات:

Nouran يقول...

يااه ايه ده احنا تربنا البلوجات بتاعتنا اوي:)
لازم نعمل حاجه :)

عازفة الكمان يقول...

عندك حق فعلا لازم نهتم بيهم اكتر من كده :)

همسات وبحــ الحياه ــر يقول...

دا اللى انا واخدة بالى منه
ان معم المدونين سابوا مدوناتهم وانا كنت منهم لكن رجعت تانى لانى اشتقت ليها زيك كدا

انا سعيدة بوجودك فى مدونتى وان شاء الله يظل التواصل بينا

Story pain يقول...

بمجرد إني قرأت اسم المدونة فتحتها من غير تفكير..اسم المدونةوصورها وتصميمها رائع ..الحمد لله إني فتحتها بعد قرارك بالرجوع للكتابةلاني كنت هزعل زي مامدونتك زعلانة منك لو فتحتها في غيابك..اسلوبك جميل جدا في الكتابة

ماتتأخريش بأه علينا منتظرة بوست جديد ليكِ لأتمتع بكلماتك القريبة جدا إلى قلبي