الثلاثاء، فبراير 28، 2006

بريق


بعض الناس بنلاقي ان عيونهم بها لمعان (بريق) ناس منهم عنيهم زكيه قصدي ان همه ازكياء وزكائهم بيبان في عنيهم و ناس تانيه العدسات عامله شغلها لكن البريق اللي بتكلم عليه غير كده خالص التاني بريق من نوع تاني اسمه بريق الحب بجد كذا حد كان قال لي ان اللي بيحب بيتعرف من عنيه و زي الافلام ما بتقول .بس مكنتش بصدق الحوارات دي بس الموضوع اختلف بجد ان شفت اللمعه دي فعنين ناس شفتها فعنين رضوي اول ما عرفت عمرو و ماكنتش حكيلي اي حاجه بس عنيها فضحتها و شفتها فعين صحبتي لم اتخطبت مش عارفه اللمعه دي بتيجي امتي انا من وجهة نظري ان اول ما الواحد يبدأ يحب و اول ما يخطب او تتخطب لكن بعد كده بحس ان اللمعه بتقل درجه درجه . بس اكيد في سبب لوجودها واكيد في سبب لاختفائها مش عارفه بس انا بستمتع لم بشوف اللمعه دي قوي .بس في ناس تحس ان في عيونهم البريق ده بس بيكون حزن شديد ومكتوم بس ده لم بشوفه بحس بحزن الشخص ده قوي بس المشكله بتبقي اني مش قادره اعمله حاجه وده اللي بيخنقني . و لاخر حاجه اللي مش بحبها الناس اللي عنيهابتكون مطفيه لانهم بيحسسوني بالغباء معلش بس ده اللي بحس بيه.... ا

هناك 9 تعليقات:

Nouran يقول...

بصي كل الناس بتقول كده بس انا مشفتش البريق ده الا في حالة واحدة لما حد هيبقى يعيط وعينيه فيها دموع وكاتمها غير كدة مش باخد بالي زي حاجات كتيرة مبخدش بالي منها وسارة بتقولي وانت صغيرة عينيك كانت بتلمع صحيحي الكلام ده يا رشا ولا مخدتيش بالك

عازفة الكمان يقول...

بما اني مكنتش بحبك زي ما انت عارفه فمخدتش بالي. بس حكايه العين تلمع فبل الواحد ما يعيت دي انا بردك شفتها معاك حق فيها

غير معرف يقول...

ما شاء الله انت فضحتيني ع الهوا ولا ايه قصدك اني كنت لا اطاق وكمان قصدك اني مش ذكيه علشان عيني مش بتلمع مينفعش كده
نورااااااااااااااااااااااااااااان

عمرو عزت يقول...

" الصب تفضحه عيونه "

غير معرف يقول...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

عازفة الكمان يقول...

anonymous: thank you you make me happy by your
words but please write your name thanks

غير معرف يقول...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.